Make up na ples


Ako podkladovú bázu som aplikovala: Make - Up Base Giordani Gold od značky Oriflame.
Zdokonalená podkladová báza Giordani Gold, obohatená o výťažky z orchidey, regeneruje, zjemňuje a vyhladzuje pleť. Zabezpečuje jednoduchšiu aplikáciu a dlhšiu trvácnosť mejkapu na pleti. 30  ml


Ako Make - Up som  zmiešala Make - up Giordani Gold Mineral Therapy Foundation s druhým Make - upom Giordani Gold Age Defying Foundation.
Krycí krém proti starnutiu viditeľne zjednocuje farebný tón pleti a dodáva jej žiarivý mladistvý a bezchybný vzhľad. Obsahuje zložky, ktoré vyhladzujú povrch pleti, minimalizujú viditeľnosť vrások a pomáhajú ju udržiavať hydratovanú. SPF 8 ochraňuje pred voľnými radikálmi. 30  ml
Obľúbený krycí krém s minerálmi teraz v novom, exkluzívnom dizajne. Poskytuje pleti prirodzené prekrytie a zdravú žiarivosť. S vyživujúcimi a hydratačnými zložkami , ktoré okamžite redukujú únavu pleti. Pri pravidelnom používaní pleť pôsobí mladšie**. So SPF 8. **Výsledok zákazníckeho testovania na 97 ženách po 3 dňoch používania. 30  ml

Púder som použila: na nos, bradu a čelo a je od značky Oriflame - č.30556 Natural.
Na kontúry tváre, tj. pod lícne kosti, pri vlasoch, na ohraničenie tváre..., som použila bronzer od značky Oriflame - Giordany Gold, bronzing pearls.
Lícenku na líčka som použila od značky The One.
Pred nanesením rúžu som pery zhydratovala balzamom na pery od značky Oriflame.
Hnedý tien na obočie a gel na obočie som použila od značky Oriflame Beauty.
Na mihalnice som použila riasenku od značky Oriflame, Giordani Gold.

Na aplikovanie make upu som použila štetec od značky Zoeva č. 102/Silk Finish,
na aplikovanie tienu na obočie a očnej linky pod oči som použila štetec od značky Zoeva č.322/Brow Line, na aplikovanie tieňov na pohyblivé viečko som použila štetec od značky Zoeva č.330/Lip Contour a na nanesenie rúžu som použila štetec od značky Zoeva č. 317/Wing Liner (zámerne opačne som použila posledné štetce).

Tiene na oči som použila z paletky od značky Zoeva - Love is a Story.
Rúž na pery som použila od značky Zoeva - Venus Phase.
Umelé mihalnice som použila od značky Zoeva - Nude Colection.

Náušnice sú od značky - Oriflame.






Komentáre

Obľúbené príspevky